Strategie online pentru Connex

2005

Proiectul a presupus căutarea de răspunsuri la câteva întrebări relativ simple, dar cu o mare responsabilitate privind rezultatele proiectului:

  • ce rezultate putem obţine pe internet?
  • care sunt paşii pentru a obţine acestea?
  • în ce anume ar trebui să investim?
  • cât trebuie investit?
  • cum trebuie să procedăm?

ce am realizat?

Documentul rezultat cuprinde în cele peste 100 de pagini perspectiva de business şi marketing asupra utilizării internetului, continând atît direcţiile strategice, obiective principale şi secundare, precum şi tactici specifice pentru a atinge obiectivele setate:

obiective de business

  • reducerea costurilor operaţionale
  • creşterea veniturilor prin utilizarea internetului
  • obţinerea de feedback şi măsurători privind consumatorii şi comportamentul acestora

obiective de comunicare

  • diferenţiere faţă de competiţie
  • loializarea anumitor segmente şi atragerea de noi segmente
  • pregătirea migrării la brandul Vodafone

obiective operaţionale

  • reducerea cheltuielilor de dezvoltare de noi servicii
  • unificarea întregii experienţe online Connex (site-uri, aplicaţii, etc.)
  • dezvoltarea şi pregătirea unei echipe dedicate de online

În plus, strategia a mai conţinut câteva elemente specifice:

  • integrarea funcţionalităţilor din portalul myX în connex.ro
  • strategie de conţinut pentru organizarea site-ului Connex.ro
  • 6 metode alternative de organizare şi prezentare a serviciilor Connex
  • o listă de 80 de proiecte individuale ce deservesc anumite obiective enunţate
  • un roadmap propus pentru derularea proiectelor

Din motive legate de confidenţialitate nu putem dezvălui soluţiile şi tacticile propuse în strategie, dar merită menţionat faptul că întreaga strategie a trecut cu succes de auditul solicitat de către Connex unei companii din străinătate.