Strategie online globală Rompetrol

2009

Proiectul de mare anvergură se întinde pe durata a 3 ani. În mare, rolul GreenPixel poate fi asociat conceptului de "divizia online Rompetrol", operând sub conducerea directă a diviziei globale de Marketing. Principalele responsabilităţi ce ne-au fost asignate în cadrul acestui proiect includ:

responsabilităţi la nivel global:

  • elaborarea unei viziuni coerente globale cu privire la clienţii online
  • proiectarea şi detalierea arhitecturii tehnice necesare susţinerii întregii activităţi online a grupului.
  • asistenţa profesională pe competenţe online pentru toate activităţile desfăşurate de grup
  • proiectarea de campanii locale şi globale
  • dezvoltarea unei strategii de online customer care
  • proiectarea şi implementarea platformei online globale de brand (styleguide, etc.)
  • proiectarea integrării online-offline pentru clienţi
  • proiectarea unui intranet/ extranet pentru relaţia cu partenerii
  • dezvoltarea proiectelor online (site-uri de produs şi companie, campanii, etc.)
  • asigurarea suportului tehnic 24/7 pentru toate serviciile online ale grupului.

responsabilităţi la nivel de ţară:

  • strategie de conţinut şi comunicare locală
  • dezvoltarea site-urilor de produs, companie, campanii şi localizarea eforturilor globale
  • suport tehnic şi asistenţă continuă
  • elaborarea de tactici şi campanii locale.

Grupul Rompetrol deţine în prezent peste 50 de companii şi brand-uri diferite şi operează în 12 pieţe locale incluzând România, Bulgaria, Franţa şi Spania.