Interimatul coordonării activităţilor online

2006

Implicarea GreenPixel în aceasta tranziţie a constat în:

  • detaşarea de personal GreenPixel la sediul Vodafone pentru 3 luni pentru sarcinile operaţionale necesare până la preluarea sarcinilor de către nou înfiinţata divizie de Online. Angajaţii detaşaţi au funcţionat ca angajaţi Vodafone, primind sarcini şi responsabilităţi direct din partea clientului.
  • asigurarea continuităţii prezenţei online şi a actualizărilor site-ului
  • project management şi organizarea cerinţelor provenite de la două departamente.
  • consultanţa on-going cu privire la organizarea departamentului de online şi a proceselor de lucru cu agenţia.

Tranziţia activităţilor şi a reponsabilităţii online de la divizia de Marketing Communication la cea nou înfiinţată de Online Sales & Marketing s-a desfaşurat cu succes, în condiţiile în care GreenPixel a reprezentat singura sursă continuă de informaţii cu privire la toate detaliile activităţii online Vodafone prin care s-a derulat tranziţia.

Deşi la o prima vedere pare un proiect relativ simplu, responsabilitatea şi încrederea plasate de către Vodafone pe umerii agenţiei noastre, precum şi fluxul constant şi alert de solicitări au facut din această tranziţie unul dintre cele mai importante proiecte pe care le-am derulat vreodată.

Din partea Vodafone, procesul a fost coordonat de către Bianca Dordea, iar de partea agenţiei de către Ioana Proca, actualmente Client Service Director la GreenPixel.