Consultanţă şi strategie pentru NelsonHall

2007

NelsonHall este o companie de research şi consultanţă ce desfăşoara o serie de programe de monitorizare a pieţei de BPO (business process outsourcing) în general, şi diverse linii ale acesteia într-un mod mai amanunţit.

Nevoia este de a maximiza vânzările de abonamente şi de rapoarte individuale prin transformarea site-ului Nelson-Hall.com dintr-un site de prezentare corporate într-un mecanism complex de livrare de conţinut.

Ne-a luat destul de mult să întelegem natura afacerii, valoarea şi nevoile clientilor NelsonHall, dar în urma analizei am putut ajuta cu urmatoarele:

  • proiectarea de secţiuni speciale cu efect de cross-selling pe diverse programe.
  • agregarea experienţei mai multor tipuri de utilizatori (nelogat, utilizator, client, etc.) pentru a putea facilita upgrade-ul de status.
  • implementarea unui model similar cu modelele freemium folosite în industria serviciilor online (SaaS)
  • oferirea unor metode umane şi facile de informaţii şi consultanţă pentru vizitatori
  • structurarea conţinutului pentru a permite 5 căi alternative de navigaţie şi regăsire a informaţiei.

În mare, a fost un proiect foarte greu datorită specificului afacerii NelsonHall, în care a trebuit să combinăm experienţa noastră pe comunicare şi marketing, cu tacticile avansate de vânzări utilizate de client.