strategie şi consultanţă

Strategia stă la baza tuturor proiectelor noastre, dar exista unele situaţii în care proiectele au fost exclusiv de consultanţă sau asistenţă tehnică, şi care au reprezentat pentru noi adevarate provocări.

servicii de strategie

  • definire şi dezvoltare obiective şi strategie de comunicare online
  • optimizare de concept de comunicare pentru comunicare online
  • dezvoltare şi optimizare pentru arhitectura informaţiei
  • strategie, structură şi producţie content
  • consultanţă pentru dezvoltare de brief-uri creative şi analize de pitch
  • reprezentarea clientului (în relaţia cu agenţii de web design, vendori de software şi furnizori de servicii)
  • analiză şi audit complet pentru website-uri existente
  • cercetare şi analiză a comportamentului utilizatorului
  • metrics strategy şi tools development
  • consultanţă pentru dezvoltarea sau lansarea unor noi afaceri online
  • consultanţă pentru optimizarea vânzărilor şi veniturilor din afacerile online
  • consultanţă, dezvoltare şi optimizare pentru web publishing şi procesele de management din interiorul companiilor
  • training pentru bune practici în domeniu
  • Strategie online globală Rompetrol

    În urma unui proces internaţional de selecţie, GreenPixel a fost desemnată agenţia responsabilă cu întreaga strategie de online a grupului Rompetrol.

    2009

  • Training de front-end pentru echipa Vodafone

    Pentru o înţelegere a folosirii tehnologiei front-end, GreenPixel a invitat echipa de online marketing a Vodafone la un training cu urmatoarele obiective:

    • îmbunatăţirea performanţelor echipei Vodafone
    • fluidizarea relaţiilor de lucru client-agenţie.

    2009

  • Strategie online pentru TAROM

    În anul 2008, compania TAROM era în plină explorare a posibilităţilor de extindere a utilizării internet-ului. GreenPixel a realizat şi propus o strategie coerentă de dezvoltare online.

    2008

  • Consultanţă şi strategie pentru NelsonHall

    Modelul de afaceri al companiei este unul 100% orientat în jurul conţinutului premium. Proiectul a vizat organizarea conţinutului şi metode de a creste businessul NelsonHall.

    2007

  • Integrarea platformei de web analytics Vodafone

    În vederea implementării strategiei de măsurare, am lucrat cot-la-cot cu echipa de online a Vodafone pentru identificarea parametrilor şi integrarea platformei de web Analytics în toate activităţile online ale companiei.

    2007

  • Consultanţă pentru concursul WIF

    Festivalul Internaţional de Webdesign de la Limoges, Franţa a strâns cele mai puternice echipe de creaţie din 14 ţări.

    2006

  • Analiza si strategie online Hihooy.ro

    Site de dating cu secţiuni de forum, chat, motor de cautare şi topuri.

    2005