Grolsch

Social media a reprezentat o zona exploatata din plin pentru lansarea brandului in Romania. Astfel, am creat o comunitate in jurul celor care experimenteaza, pe ideea de craftsmanship, cu scopul de a atrage userii care experimenteaza in viata de zi cu zi. Practic Grolsch a avut rolul de a-i aduce in fata si a le facilita reuniunea.

In al doilea rand, am mers in comunicare pe zona de arta, strangand impreuna artistii si iubitorii frumosului, brandul devenind sponsor si facilitator al expunerii lor. Ulterior, comunicarea social media s-a extins catre o zona mai larga, cuprinzand vizionarii, experimentalistii si cei curajosi in transformarea viselor in realitate.

Canalul principal a fost reprezentat de Facebook, pagina fiind in jurul comunitatii reprezentata de experimentalist.ro. Strategia urmarita pe www.facebook.com/ExperimentalistRO a fost tocmai o comunicare aproape de fani, directa, fara implicarea foarte evidenta a brandului.

Pagina a facilitat crearea unei comunitati solide de peste 5000 de fani (printre primele ca numar de fani la momentul respectiv), unde engagementul a fost intretinut si de aplicatiile lansate: Teatrul Mobil, Change the city, dar si de un plan de continut dezvoltat in concordanta cu targetul brandului. Un alt canal de comunicare folosit a fost contul de twitter.