Cheque Dejeuner

Avand ca principal canal de comunicare Facebook, prin preluarea zonei de social media la finalul lui 2012 ne-am propus sa:

  • Cream o pagina generica pentru Cheque Dejeuner.
  • Sa crestem numarul de fani de pe pagina nou creata.
  • Sa promovam in social media avantajele atat pentru angajati, cat si pentru angajatori a tichetelor cadou.
  • Sa dezvoltam o relatie personala cu fanii paginii.

Orice utilizator putea intra intr-o aplicatie de citate celebre personalizate si transformate sub marca tichetelor Cheque Dejeuner. Aici se puteau distra cu o serie de citate amuzate. Prin campania de lansare ce a cuprins un plan de continut strategic si aplicatia am strans 2960 de fani intr-o singura luna, plus 3189 de people talking about this pe durata campaniei

  • 904 useri unici care au accesat si utilizat aplicatia pe durata campaniei
  • 3483 de useri lunar
  • 3009 de useri saptamanali
  • 736 useri zilnici

Am inclus un Tab de produse Cheque Dejeuner, alaturi de magazinele afiliate, si am mizat pe zona amuzanta, combinata cu informatii utile pentru angajatori si angajati.