FHM.ro

2006 | revista de lifestyle masculin

Lansată pe piaţa din România în aprilie 2000, revista FHM a reuşit să păstreze standardele de calitate ale brandului internaţional şi să-şi câştige poziţia de lider în vânzari pe segmentul revistelor pentru bărbaţi.

În 2007, valorile de bază ale brandului, tonul ironic şi plin de umor, conţinutul axat pe pictoriale sexi cu vedete, sfaturi de fashion şi ştiri despre cele mai noi gadget-uri şi-au găsit o nouă modalitate de expunere: site-ul FHM.ro.

Cu un design provocator ce favoriza comunicarea prin imagine, FHM.ro reprezenta trecerea în lumea virtuală a unei publicaţii mereu în schimbare, inovatoare şi surprinzătoare, îmbogâţindu-şi astfel conţinutul scris, dar mai ales pe cel multimedia.

Ce am realizat:

  • dezvoltarea conceptului alături de publisher
  • strategie de conţinut
  • layout design
  • implementare pe Avandor CMS
  • sistem unificat de charturi UGC cu alternare dinamică a template-urilor
  • engine de concurs
  • forum
  • sistem de votare
  • suport multimedia
  • newsletter engine

www.fhm.ro a fost nominalizat în 2007 la Internetics la categoria Publicaţii şi media, câştigătoare la această secţiune fiind un alt site realizat de GreenPixel pentru Sanoma Hearst: NatGeo.ro.

  • fhm_0015_Layer-6.jpg
  • fhm_0016_Layer-5.jpg
  • fhm_0017_Layer-4.jpg