Femeia.ro

2006 | portal de lifestyle feminin

Publicat de către Sanoma Hearst, portalul a reusit să cunoască o creştere importantă, de la momentul lansării sale, în ianuarie 2007, prin abordarea temelor de interes general, pentru targetul său.

Informaţia variată şi conceptul "all in one" sunt susţinute şi de includerea, pe lângă contentul propriu, a materialelor editoriale publicate de brandurile feminine ale trustului (Cosmopolitan, Casa şi Gradina, Femeia., Story, Beau Monde) în micro-site-uri dedicate.

În 2008, trustul Sanoma Hearst ia decizia de a-şi extinde prezenţa online, scoţând de sub umbrela Femeia.ro brand-urile Cosmopolitan şi Casa şi Grădina, redefinind astfel strategia şi poziţionarea portalului.

Ce am realizat:

  • dezvoltarea conceptului împreuna cu publisher-ul
  • strategie de conţinut
  • layout design feminin, în culori vesele
  • implementarea pe platforma de management al continutului Avandor
  • module de UGC
  • sistem de quiz
  • sistem de votare.
  • femeia_0002_Layer-31.jpg
  • femeia_0000_Layer-33.jpg
  • femeia_0001_Layer-32.jpg
  • femeia_0003_Layer-29.jpg
  • femeia_0004_Layer-30.jpg