VivaCredit

2013 | website

Website-ul, ca produs finit, trebuia să fie intuitiv, oferindu-i utilizatorului oportunitatea de a descoperi paşii simpli pe care trebuia să-i îndeplinească pentru a beneficia de serviciul oferit.

In primele 10 zile dupa lansare:

Bounce rate a scazut cu 6%
rata de conversie +6.5%
aplicarile online +22.5%
rata de abandon -10%

Conceptul a tinut seama de ideile preconcepute raportate la societăţile care împrumută bani pentru perioade determinate (exemplu: birocraţia, numărul mare de giranţi solicităţi, dobânzile mari etc.) şi le-a mixat cu ideile pe care un reprezentant al tipologiei de atotştiutor român le-ar putea avea despre serviciu. Rezultatul a bifat caracteristici precum capacitatea de a captiva utilizatorul, grad sporit de informaţii şi umor - un amestec excentric relativ la rigurozitatea serviciilor financiare.

Într-un mediu online plin de site-uri creative, cu elemente complexe și funcționalități, acest site se remarcă prin:

  • Mod neconvențional și intuitiv prin care avantajele și informațiile relevante sunt subliniate catre potentialii clienti
  • Mix neașteptat între un discurs plin de umor al unui actor de comedie stand-up și strictețea oricarui serviciu financiar
  • viva-site.png
  • viva-girant1.png
  • viva details
  • viva leads