Propan.ro

2009 | site de produs

GreenPixel a pornit dezvoltarea acestui proiect prin analizarea tipului de consumatori, ceea ce a dus la trasarea unui model de comportament şi la crearea unui scenariu de apropiere a produsului de consumator. Rezultatele au fost utilizate ca linii directoare pentru procesul de design.

Site-ul brandului Propan Power Station a fost conceput într-un mod interactiv şi intuitiv, oferind informaţii despre un produs care oferă independenţă totală şi un randament ridicat în comparaţie cu alte surse de energie. Interfaţa a fost desenată sugestiv în cadrul unei cisterne de propan, folosind culorile brandului, pe un fond care reflectă sloganul companiei Rompetrol - energie vie.

Informaţia se grupează în jurul a patru întrebări fundamentale, "ABCD"-ul produsului: "Află despre Propane Power Station", "Beneficiile utilizării de propan", "Cui îi este recomandat sistemul", "De ce să alegi Propane Power Station", printr-un efect orizontal dinamic. Detaliile sunt prezentate în pagini secundare, păstrând acelaşi fundal. De asemenea, am pus la dispoziţie posibilitatea de a solicita suport şi informaţii de detaliu, prin intermediul unui formular de contact şi comandă.

Proiectul face parte din seria de site-uri destinate grupului Rompetrol şi reprezintă un exemplu de simplitate şi coerenţă în rezolvarea briefului.

Servicii incluse:

  • concept creativ,
  • design layout şi implementare,
  • copywriting,
  • content management.
  • Propan Secondary
  • Propan Main