LaFantana.ro

2001 | site de prezentare

Prezenţa LaFântâna pe piaţă, marca o etapa importantă în dezvoltarea unui nou mod de a consuma apă şi se adresa în special companiilor, oferindu-le o variantă de aprovizionare modernă şi eficientă.

În 2001, am dorit să aducem un plus de valoare şi funcţionalitate prin site-ul pe care l-am conceput. Am urmărit, în dezvoltare, următoarele obiective:

  • facilitarea interacţiunii companie - clienţi
  • asigurarea comenzilor într-un mod rapid şi eficient
  • atragerea de potenţiali clienţi
  • consolidarea imaginii corporaţiei
  • perceperea pozitivă a serviciilor pe piaţă
  • fidelizarea clienţilor

În acest sens, am identificat funcţii necesare pentru a obţine un mai mare grad de utilitate şi interacţiune:

  • My Account - disponibil vizitatorilor autentificaţi, cu opţiuni de online ordering, feedback, newsletter;
  • Recomandă unui prieten- inserat în paginile de conţinut, permitea unui utilizator să introducă un comentariu trimis către adresa de mail;
  • Sondaje - afişa o întrebare, variantele de răspuns, precum şi opţiunea de a vedea rezultatele fără a vota;
  • Interfaţa de administrare - personalul autorizat al companiei putea actualiza texte şi imagini din site.

Ce am realizat?

  • conceptul creativ al site-ului
  • concept de design
  • execuţie grafică
  • dezvoltare şi implementare
  • copywriting
  • la-fantana-secondary.jpg
  • la-fantana-main.jpg