Grolsch.ro

2010 | site de brand

Anul trecut, Ursus Breweries a lansat pe piaţa de bere din România, o marcă nouă cu tradiţie olandeză din 1615 - Grolsch. Sloganul berii a fost luat ca punct de plecare în construirea strategiei de lansare pe piaţa online românească - "Proud Sponsor of the Experimentalists".

Comparativ cu alte beri consacrate, Grolsch se diferenţiază prin sticla cu al său iconic swingtop, element vizual folosit şi în designul website-ului Pentru a transpune personalitatea brandului s-au creat: grolsch.ro şi experimentalist.ro.

Primul lansat a fost site-ul de prezentare al berii, grolsch.ro Acesta avea rolul de a introduce utilizatorii în lumea neconvenţională, presărată totuşi cu tradiţii olandeze foarte bine păstrate. Pentru a merge pe ideea de experiment şi în online, s-au creat teme speciale de navigare pentru a completa campaniile desfăşurate în offline.

Trecerea prin diferite stiluri de artă cu ajutorul panoului de pe Calea Victoriei, a însemnat crearea unei teme mozaic pentru website. Apoi a urmat tema subway, inspirată de petrecerea de lansare desfăşurată la Gara de Nord şi tema Gcan inspirată de noul design al cutiei de aluminiu.

Ce am realizat:

  • Layout design
  • Strategie de conţinut
  • Dezvoltare pe Wordpress
  • Concept creativ
  • Copywriting
  • Grolsch1
  • Grolsch2
  • Grolsch3