EuropaFM.ro -1-

2006 | website de radio

Dacă până în acel moment a fost perceput ca un post de radio conservator, corporatist, rece în comunicare şi imagine, Europa FM schimbă tonul comunicării devenind familiar, prietenos, deschis, mai apropiat de ascultători.

Imaginea postului nu mai punea accent pe vedetele consacrate, ci pe radio ca întreg. Sloganul se transformă în "Un radio de milioane de români", iar culoarea Europa FM este din acest moment roşu.

Ce se dorea:

  • promovarea postului de radio,
  • strângerea relaţiilor dintre ascultători şi postul de radio,
  • asigurarea unei bune vizibilităţi a site-ului,
  • creşterea traficului pe site,
  • transformarea site-ului în centru de profit,
  • diversificarea serviciilor din site în favoarea vizitatorilor.

EuropaFm.ro devenea un site centrat pe oferirea de informaţii utile din domeniile de interes pentru publicurile vizate - politic, social, sănătate, trafic, vreme. Updatarea ştirilor se făcea zilnic, buletinele Europa FM regăsindu-se pe site după difuzarea pe undele radio, iar topurile aveau un ritm de updatare săptămânal.

Din punct de vedere grafic, site-ul păstra identitatea cromatică a postului de radio, fiind uşor de urmărit şi navigat datorită designului.

Ce am realizat:

  • layout design, cu o grafică sugestivă, adecvată target-ului şi modalităţilor tehnice de navigare pe internet şi în acord cu campaniile de promovare media ale postului,
  • implementare,
  • newsletter şi modul gestionare abonare/ dezabonare newsletter,
  • implementare modul forum (PHPBB),
  • modul de generare dinamică a "shortcuts"-urilor şi a mesajelor adiţionale,
  • topuri şi poll-uri,
  • live on radio,
  • grilă programe,
  • înscrierea în motoare de căutare.
  • europa2006-3.jpg
  • europa2006-2.jpg
  • europa2006-1.jpg