BereStejar.ro

2010 | site de brand

Relansarea berii Stejar a fost un pas important pentru brand, care a dorit să folosească toate canalele media, într-un mod eficient ce aveau să aducă rezultate pe termen lung. Campania a avut ca principal obiectiv, întărirea imaginii de bere pentru oameni puternici.

Pe online, Stejar a beneficat de un site ce incorpora toate valorile promovate de brand. Am creat mai mult decât un site de prezentare, am vrut să creăm un loc de întâlnire virtual, pentru consumatorii de bere dar şi pentru fanii rugby-ului. Susţinerea echipei naţionale de rugby a fost doar un exemplu de activitate desfăşurată pe site. Utilizatorii puteau de asemenea, afla mai multe despre Stejar şi puteau decoperi poveştile incredibile ale unor oameni obişnuiţi.

Ce am făcut:

  • Concept creativ
  • Layout design
  • Strategie de conţinut
  • Copywriting şi creative writing
  • Social media
  • Stejar1
  • Stejar2
  • stejar3