Smartree -1-

2002 | site multi-nationala

Obiectivul principal al site-ului a fost susţinerea procesului de rebranding şi comunicarea eficientă a noii identităţi de corporaţie în online. Proiectul a urmărit crearea unei imagini unitare şi consistente a brand-ului Smartree şi prezentarea portofoliului de produse în linie cu noua identitate şi valorile acestuia. De asemenea, site-ul şi-a propus iniţierea unei căi frecvente de acces a clienţilor către serviciile/ produsele achiziţionate.

Publicul tinţă al site-ului este format din persoane de decizie din cadrul companiilor şi persoane cu viziune şi întelegere a principiilor de funcţionare şi crestere a business-ului, deschise către nou şi către tehnologiile avansate.

Prin soluţia grafică propusă, Green Pixel a urmărit crearea unei imagini unitare şi consistente a identităţii brand-ului. Conceptul de design organizează la nivel vizual informaţia conform principiului functionalităţii, incorporând valorile noului brand - creştere, dezvoltare, modernitate, libertate. Animatiile Flash au fost realizate pentru a sublinia cele mai importante concepte din jurul brand-ului - oxigen, respiraţie, inovaţie, simplitate şi inteligenţă.

  • smartree2.jpg
  • smartree1.jpg
  • smartee2.jpg