Romtelecom.ro

2003 | site de corporaţie

În urma unei licitaţii la care au participat cele mai importante agenţii web din România, Romtelecom a selectat GreenPixel pentru a conduce procesul de redesign al site-ului şi refacere a comunicării online. Principalul obiectiv de comunicat: Romtelecom se schimbă, evoluează şi devine mai aproape de clienţii săi pe zi ce trece.

Echipa GreenPixel a privit proiectul ca pe o mare provocare, în primul rând din perspectiva comunicării. În urma analizei detaliate a imaginii existente şi a obiectivelor de comunicare ale Romtelecom, am abordat o prezentare consistentă cu imaginea companiei, dar în acelaşi timp curată şi orientată spre client.

Pentru o bună gestionare a conţinutului, site-ul a fost implementat pe platforma de Avandor Content Server, oferind Romtelecom posibilităţi de a folosi site-ul ca un adevărat instrument de marketing şi sondare a intereselor consumatorilor.

Pentru partea de ilustraţie, în cadrul proiectului au fost produse seturi de imagini tematice, precum şi mesajele text ce însoţesc animaţiile. Impresia generală lăsată de website asupra vizitatorilor a fost una pozitivă, fapt confirmat de mesajele de felicitări primite de Romtelecom în urma lansării site-ului.

Ce am realizat:

  • concept creativ
  • arhitectură informaţională
  • layout design
  • copywriting şi traducere de conţinut
  • producţie şi prelucrare de fotografii
  • implementare pe platforma de content management Avandor.

Echipa de proiect: 24 persoane
Parteneri: Xprim studio, Tradumond, Avandor.
Data lansării: Ianuarie 2004

  • romtelecom
  • romtelecom 1
  • romtelecom 2
  • romtelecom 3
  • romtelecom 4
  • romtelecom 5