Incomm.com

2004 | site de companie

Brieful de proiect a urmărit conceperea unui design capabil să comunice principalele atribute: dinamism, robusteţe şi seriozitate.

Pentru a întări impactul comunicării procesului de rebranding, am dezvoltat un design ce permite utilizarea elementelor importante din noua siglă Incomm, într-o manieră discretă, dar vizibilă.

Ne-am concentrat să oferim o interfaţă user-friendly şi profesionistă, potrivită imaginii unei companii ce îţi propune să aducă soluţii de top pentru principalii operatori de telefonie din USA.

Cu excepţia homepage-ului ce conţine elemente dezvoltate în Flash pentru a creşte impactul mesajului principal, pe măsură ce se înaintează în adâncimea site-ului, raportul dintre imagine şi conţinut se inversează, accentul fiind pe content şi informaţia transmisă.

Ce am realizat:

  • strategie de comunicare
  • layout design
  • content management.

Echipa implicată în proiect: 5 persoane.
Parteneri: Bright Byte Consulting
Data lansării: Februarie 2004

  • incomm1
  • incomm2
  • incomm3
  • incomm4
  • incomm5
  • incomm6