HITpark.ro

2005 | teaser proiect

GreenPixel a produs identitatea HIT Park şi a poziţionat-o prin sloganul "home of the IT&C business"*. Maniera de realizare a acesteia exprimă elementele cheie necesare atingerii obiectivelor propuse: dezvoltare, identificare clară a segmentului IT&C, conexiuni (ce urmăresc o tendinţă naturală de creştere) şi cadru natural, verde.

De asemenea, responsabilităţile noastre în proiect au inclus realizarea pachetului de comunicare HIT Park reprezentat prin diferitele materiale tipărite şi outdoor utilizate în promovarea acestuia înainte şi după lansarea oficială din 2005.

Un punct important în proiect este website-ul, cu rol de teaser până la lansarea oficială a parcului, site ce urmea a fi transformat ulterior în portal de afaceri.

Servicii incluse:

  • strategie de comunicare
  • copywriting
  • design de identitate
  • poziţionare
  • design şi producţie materiale de comunicare
  • strategie web
  • concept şi design web
  • content management
  • soluţii de marketing online.

* traducere "casă pentru afacerile IT&C"
Echipa implicată în proiect: 9 persoane.
Data lansării: Iunie 2004

www.hitpark.ro

  • hit web 1
  • hit web 2
  • hit web 3
  • hit web 4