DomeniaCredit.ro

2004 | site de companie

În urma unui proces de rebranding Creditul Ipotecar Româno-American a devenit Domenia Credit, propunând o nouă imagine şi o abordare diferită a procesului de creditare. Toate acestea au constituit baza de la care am pornit în a comunica online noua imagine Domenia.

Am pornit de la un brand coerent ce se susţine prin mesaje de natură personală. Am urmărit transpunerea brandului pe internet, păstrând valorile acestuia şi potenţându-le în acelaşi timp prin interactivitate.

În ciuda depersonalizării comunicării şi a rigorii impuse de domeniul financiar-bancar, am construit o comunicare personală, bazată pe deschidere şi apropiere. În cadrul proiectului, am oferit servicii de consultanţă în strategia web si organizarea informaţiei, realizând de asemenea posibilitatea de a solicita online un credit pentru locuinţă, precum şi o procedură de pre-calificare pentru credite.

Ce am realizat:

  • strategie de comunicare online
  • layout design
  • concept
  • strategie de conţinut
  • mecanisme de marketing.

Spre deosebire de majoritatea site-urilor româneşti din sectorul financiar, site-ul Domenia Credit pune un accent mai mare pe modul de prezentare, având o interfaţă grafică mult mai caldă şi prietenoasă, în total acord cu valorile, identitatea şi promisiunea brand-ului faţă de clienţi.

Primele rezultate deja au început să se concretizeze în numărul de solicitări primite online.
Ana Cernat - Director Executiv Credite, Domenia Credit

Site-ul Domenia Credit a fost nominalizat pentru Cel mai bun site de Bănci-Finanţe la Internetics 2004. În urma raportărilor de marketing obţinute prin intermediul instrumentelor de evaluare online implementate, în numai o lună de la lansare, Domenia Credit a lansat pe piaţă un nou produs.

Echipa implicată în proiect: 9 persoane.
Data lansării: Martie 2004

  • Domenia -
  • Domenia - contacte
  • Domenia - Credite
  • Domenia - detaliu
  • Domenia - Home
  • Domenia - pagini interioare