Banca Românească - 1 -

2003 | website de corporaţie

Proiectul a vizat crearea unei percepţii deosebite, favorabile, prin prezentarea băncii într-o manieră profesională. Pentru acest lucru s-a folosit un design sobru, elegant, menit să inspire încredere într-o instituţie financiară. Elementele grafice utilizate erau menite să susţină sloganul "Împreună cu tine. Întotdeauna".

Obiective urmărite:

  • Crearea unei comunităţi dedicate de vizitatori
  • Execuţie de calitate (grafica, scris, navigare)
  • Site uşor de actualizat de către client
  • Depăşirea concurenţei în mediul online
  • O strategie de web potrivită cu strategia de marketing

Realizarea site-ului a presupus oferirea de servicii integrate, care au definit conceptul de comunicare online al băncii. În plus faţă de realizarea interfeţei grafice a site-ului, am realizat imaginile pentru principalele secţiuni, am făcut copywriting şi am asigurat calitatea conţinutului. Împreună cu soluţia profesională de content management integrată, aceste servicii susţin implementarea strategiei de branding şi marketing online a băncii.

Ce am realizat:

  • strategie de comunicare online
  • layout design
  • concept
  • copywriting
  • coordonare traducere conţinut
  • photoshooting pentru vizualurile din secţiunile principale
  • implementare platformă de content management Avandor.
Noul site constituie un pas important în promovarea şi susţinerea valorilor fundamentale ale băncii, tehnologia informaţiei fiind un obiectiv important, atât pentru îmbunătăţirea vitezei de reacţie la solicitările clienţilor, cât şi pentru îmbunătăţirea procesului de decizie şi acţiune al managementului băncii.
Petru Rareş
Preşedinte Banca Românească

Creaţia noastră pentru Banca Românească punctează o nouă abordare în dezvoltarea site-urilor de instituţii financiare din România. Dacă până acum apariţia online a diverselor bănci era încorsetată într-o formă dictată mai mult de rigoarea cifrelor, prin acest site am dezvoltat un concept online care vine să completeze cu success eforturile de marketing ale băncii.

Site-ul Banca Românească a primit premiul pentru Cel mai bun site de Bănci-Finanţe la Internetics 2004 şi nominalizare pentru Cel mai bun site de prezentare - servicii profesionale la Internetics 2003.

După 6 ani de la lansare, site-ul este în continuare online şi îşi îndeplineşte cu succes obiectivele

Echipa implicată în proiect: 16 persoane.
Parteneri: Xprim Studio, Tradumond, Avandor
Data lansării: Iunie 2003

www.brom.ro

  • brom1
  • brom2
  • brom3
  • brom4
  • brom5
  • brom6