TAROM.ro -1-

2007 | site de corporaţie

Agenţia trebuia nu numai să creeze un site pentru companie, ci să dezvolte şi o strategie care să îmbunătăţească în mod constant performanţele de vânzare ale site-ului.

Odată aleşi, am stabilit împreună cu oamenii de specialitate din TAROM obiectivele specifice pe care dorim să le atingem prin prezenţa online şi ne-am concentrat pe cele mai eficiente metode de a atinge toate publicurile ţintă.

Ce am realizat?

Am început prin a elabora o strategie de marketing care să răspundă cerinţelor tuturor tipurilor de clienţi ai companiei. Pentru asta, am integrat în primul rând sistemul de rezervări online şi am creat formularul de rezervări pe care în timp l-am dezvoltat şi îmbunătăţit pentru a oferi utilizatorilor o experienţă cât mai plăcută.

Am oferit servicii de mentenanţă pe tot parcursul colaborării, şi aici includem şi serviciile de copywriting pentru texte: în cazul articolelor şi textelor promoţionale pentru ofertele speciale şi pentru cele peste 2000 de oferte turistice. Structura site-ului a fost realizată astfel încât utilizatorul să găsească imediat orice informaţie, tocmai datorită cantităţii mari de conţinut.

  • corp_tarom06_0005_Layer-15.jpg
  • corp_tarom06_0003_Layer-17.jpg
  • corp_tarom06_0004_Layer-16.jpg