Interactive kiosks

2007 | Vodafone

Împreuna cu Interactivision a fost dezvoltată o aplicaţie flash menită să cuprindă cele mai importante elemente din site-ul Vodafone. Aceste chioşcuri prezentau informaţia esenţială despre produsele şi serviciile Vodafone, cu scopul de a diminua încărcarea reprezentanţilor de vânzări din magazine.

Începând cu martie 2007 chioşcurile interactive au fost instalate în diferite magazine din Bucureşti şi din ţară (Cluj, Timisoara) şi s-a realizat monitorizarea utilizării acestora după: număr de utilizatori şi secţiuni accesate.

Pentru momentul implementării gradul de inovaţie al acestei tehnologii a fost un factor major care a influenţat utilizarea lor. Vizitatorii magazinelor au fost reticenţi faţă de noua tehnologie şi, în lipsa unei îndrumări adecvate, chioşcurile nu au avut nivelul de utilizare estimat.

Din această cauză s-a renunţat la extinderea proiectului în alte locaţii şi s-a ales varianta instalării LCD în exteriorul magazinului din Bucuresti-Moşilor. În acest sens, aplicaţia a fost refacută pentru a putea fi folosită pe LCD. Totuşi proiectul nu a depăşit stadiul de proiect pilot.

Ce am realizat:

  • layout design
  • dezvoltarea aplicaţiei în Flash.

Proiect inceput in noiembrie 2006

  • vdf_kiosk_0008_Layer-25.jpg
  • vdf_kiosk_0009_Layer-24.jpg
  • vdf_kiosk_0007_Layer-26.jpg