Identitate şi packaging Zivvo

Bauhart/Zivvo a fost un proiect în care am fost solicitaţi să creăm designul şi materiale de identitate pentru Bauhart şi branding propriu-zis pentru materiale de construcţii: adezivi, mortare, sape autonivelante, anhidritice, tencuieli, gleturi şi altele.

Am urmarit să parcurgem fiecare etapa din procesul de crearea de brand:

  • research
  • strategie de brand
  • naming
  • design identitar
  • packaging

Identificarea oportunităţilor produsului, definirea elementului diferenţiator şi trasarea spaţiului de dezvoltare pentru acel produs, ţinând seama de concurenţă, a fost esenţială în definirea gamei de produse pentru construcţii. Zivvo se poziţionează ca un adevarat profesionist în domeniu, rezultat din cea mai buna tehnologie pentru a garanta rezistenţa în timp a lucrărilor de amenajare interioară. Am sustinut designul şi packagingul pe această bază.

Am căutat un nume memorabil, care să semnifice produsul, să exprime esenţa brandului, să fie original şi sa aiba o fonetică placută. Dintre toate variantele am apreciat că Zivvo este cel mai potrivit: în tandem cu numele firmei producătoare, are rezonanţă germanică şi atribute sugerate prin această asociere.

Logo-ul trebuia sa fie generic, să se potriveasca tuturor tipurilor de produse, compatibil atât cu felul în care sună Zivvo, cât şi cu atributele produsului: precizia, calitatea şi performanţa specific nemteşti.

Produsele Zivvo au fost etichetate şi împachetate în functie de categorie şi diferenţiate prin culoare. Am folosit descrieri consistente, cu accent pe elementul specific. Fiecare tip de ambalaj a fost gândit astfel încât să aibă impact vizual puternic.

  • zivvo-secondary2.jpg
  • zivvo-secondary1.jpg
  • zivvo-main.jpg
  • zivvo-2.jpg
  • zivvo-3.jpg