Identitate şi materiale UVA

SNSPA

UVA se poziţiona ca program educaţional de formare şi instruire continuă, la distanţă, în domeniul afacerilor. Concept unic pe piaţa din România, programul avea o audienţă bine conturată: studenţi în poziţii de middle management, dornici să îşi dezvolte cunoştinte de business şi (potenţiali) antreprenori.

SNSPA a selectat GreenPixel pentru elaborarea conceputlui vizual al Universitatii Virtuale de Afaceri. Proiectul a debutat cu o etapă de analiză de brand, în urma căruia am participat la definirea vizunii, valorilor şi poziţionării.

Am trasat identitatea vizuală a brandului, logotip ce explorează imaginea ascensională şi proaspată a brandului, materialele de prezentare:

  • coperte cursuri
  • coperte caiete de seminar
  • broşuri şi pliante
  • CD interactiv
  • cărţi de vizită, antet personalizat, plicuri

De asemenea, ne-am folosit competenţele în digital branding şi comunicare online pentru a le extinde imaginea în spatiul virtual. Sub sloganul Succesul se învaţă, UVA a devenit rapid o destinaţie favorită pentru studenţii pasionaţi de afaceri, în primul an de la lansare instruind un număr de 1300 de cursanţi, din întreaga ţară.

Ce am realizat:

  • analiza strategică de brand
  • concept creativ
  • creare identitate vizuală
  • materiale de prezentare
  • retorică de brand
  • copywriting.
  • uva_0005_Layer-28.jpg
  • uva_0004_Layer-29.jpg