identitate Avandor

Produsele si serviciile Avandor adaugă o valoare substanţială conţinutului web al site-urilor, prin folosirea intensivă a analizei comportamentului consumatorului şi profilelor de interes, prin content profiling şi soluţiile de monitorizare a performanţei. Avandor se axează pe îmbunătăţirea experienţei web a utilizatorilor, prin crearea de soluţii şi strategii bazate pe feedbackul primit de la utilizatori, prin îmbunătăţirea relevanţei conţinutului - aceasta din urmă fiind unul dintre beneficiile cheie oferite de platformă.

Avandor International este o companie europeană cu un scop măreţ: să devină lider în categoria "content intelligence" şi să ajungă să satisfacă trei lumi diferite: clienţii corporate, furnizorii de content şi companiile de software/web development.

Brandient şi-a folosit expertiza în crearea identităţii verbale, găsind un nume rezonat, ce sugerează tendinţa spre progres. Am întregit imaginea brandului şi am subliniat atributele sale prin definirea unei identităţii vizuale impozante. Sloganul keyword for progress însoţeşte comunicarea Avandor pe care am desfăşurat-o în mediul virtual, prin variantele de site dezvoltate de-a lungul timpului.

Ce am realizat:

  • strategie de brand
  • identitate vizuală
  • design materiale identitare
  • comunicare de brand
  • concept şi design website.
  • avandor_0013_Layer-19.jpg
  • avandor_0014_Layer-18.jpg
  • avandor_0012_Layer-20.jpg
  • avandor_0011_Layer-21.jpg