Roata Voii Bune

Ediția din 2011 din campania "Serbările Timișoreana" s-a desfășurat sub deviza "300 de veri cu Voie Bună" și a inclus o serie de evenimente în marile orașe din țară, cât și un concurs desfășurat exclusiv online pe întreaga perioadă a campaniei. Marile premii ale campaniei s-au dat în funcție de numărul de puncte acumulate pe site, implicit în jocul "Roata Voii Bune".

Participanți au putut câștiga aleatoriu în cadrul joculului "Roata Voii Bune" 170 de six-pack-uri de bere Timișoreana. Jocul a fost realizat în cadrul site-ului Timișoreana, într-o secțiune separată, unde participanții se puteau juca în cel puțin 2 utilizatori.

Cei care intrau secțiune erau indemnați să joace Roata Voii Bune, un joc de forma unei rulete, care stabilea câștigătorii sau următoarea mutare, în funcție de mesajul afișat în dreptul utilizatorului. Utilizatorii puteau interacționa prin postarea de mesaje în chat-ul dedicat jocului.

Ce am făcut:

  • layout design secţiune
  • design joc
  • mecanism concurs
  • organizare şi monitorizare
  • social media
  • programare

  • Roata_Voii_Bune
  • Roata_Voii_Bune_2