Povestea oraşului tău

2010 | campanie online

Prin "Povestea oraşului tău",Timişoreana a recreat atmosfera perioadei interbelice prin poveşti în imagini, cuvinte, evenimente şi teatru. GreenPixel a venit cu o strategie pentru declinarea campaniei pe digital prin site-ul www.povesteaorasuluitau.ro.

Campania Timişoreana a vizat stimularea mândriei locale prin crearea unei surse online de informare, bazată pe contribuţia utilizatorilor. Aceştia puteau posta materiale de tip text, foto şi video, cu ajutorul cărora s-a creat un almanah online de poveşti originale şi de valoare despre locuri şi oameni.

Creat ca suport pentru concursurile UGC şi pentru activităţile din offline, site-ul a cuprins concursuri de scris pentru jurnalişti şi utilizatori, follow-up pentru evenimentele din offline şi materiale inspiraţionale, elaborate de istoricul Adrian Majuru.

Prin mecasnime proprii, am extins campania care viza doar 5 oraşe, la nivel naţional şi am crescut semnificativ partea de social media a brandului.

Ce am realizat:

  • strategie de conţinut
  • concept creativ
  • arhitectură informaţională
  • design layout
  • copywriting şi creative writing
  • selecţii şi modificare foto şi video
  • implementare pe platforma de content management Avandor
  • integrare social media în site
  • acoperire evenimente locale
  • strategie şi implementare campanie social media
  • campanie de email marketing
  • POT1
  • POT3
  • pot2