GCAN creative battle

2010 | campanie interactivă

Primul proiect desfăşurat pe platforma experimentalist.ro a fost o competiţie de design de ambalaj, mai exact pentru cutiile de bere Grolsch. Miza concursului consta într-un premiu în bani şi fabricarea cutiilor de aluminiu pentru piaţa locală, cu designul câştigător. Iniţiativa a fost o premieră în România, produsul fiind pus în mâinile utilizatorilor.

Concursul a implicat dezvoltarea unui mecanism de votare şi a unui mod 3D de vizualizare a designului pentru a simula cât mai bine cutia la raft. În prima săptămână după lasare, se înregistraseră deja 500 de conturi create şi 200 de lucrări înscrise. Până la sfârşitul compeţiei s-au dat 12.000 de voturi celor 385 de lucrări participante.

Calitatea şi multitudinea lucrărilor ne-a demonstrat succesul campaniei online.

Ce am făcut:

  • layout design secţiune
  • conturi pentru useri cu sistem de upload şi votare
  • mecanică concurs
  • organizare şi monitorizare
  • social media
  • gcan3
  • gcan1
  • gcan2