Fa pe cineva fericit!

2006 | joc Vodafone de Crăciun

În 2006, Vodafone a dorit sa repete experienţa Xmas 2005, cu aceleaşi obiective de brand şi de marketing, dar şi cu unele noi date de contextul respectiv:

  • să răspundă aşteptărilor celor care jucaseră anul trecut "Lucrăm pentru Moş Crăciun!"
  • să crească gradul de simpatie al tinerilor faţă de Vodafone (începând cu luna martie, brandul Vodafone fusese implementat în totalitate renunţându-se la co-brandingul cu Connex)
  • să transmită valorile brandului Vodafone

În vederea atingerii acestor obiective, a fost realizat un joc online pornind de la conceptul campaniei ATL, care se desfăşura sub sloganul "Fă pe cineva fericit".

Scopul jocului era ca participantul să facă fericite cât mai multe persoane, aducându-le într-un timp cât mai scurt anumite obiecte pe care le pierduseră în zarva sărbătorilor. Pentru a încuraja participarea la joc, acesta a fost prezentat sub forma unui concurs cu premii.

În acest proiect implicarea GreenPixel a presupus:

  • secţiune distinctă în site: vodafone.ro/xmas
  • dezvoltare de template nou
  • concept
  • design
  • ilustraţii
  • implementare
  • campanie de e-mailing
  • monitorizare şi evaluare rezultate

În urma celor 3 săptămâni de joc s-au înregistrat peste 11.000 de utilizatori şi s-au jucat în jur de 45.000 de jocuri. Cu ajutorul nostru, Vodafone a reuşit să-şi îndeplinească obiectivele propuse.

  • vf-game-login.png
  • xmas2006_0000_Layer-15.jpg
  • xmas2006_0001_Layer-14(1).jpg