Experimentalist.ro

2010 | digital engagement hub

Lansarea berii Grolsch pe piaţa digitală din România, a însemnat crearea a două website-uri. Grolsch.ro s-a dedicat prezentării istoriei şi a valorilor pe care berea olandeză le promovează iar Experimentalist.ro s-a creat pentru a dezvolta o comunitate online de oameni neconvenţionali care trăiesc după propriile reguli.

Platforma dezvoltată avea rolul de componentă digitală a tuturor campaniilor şi proiectelor Grolsch. Prima activitate desfăşurată exclusiv online cu care s-a şi inaugurat site-ul, a fost un concurs de design - Gcan battle. Grolsch a lăsat ambalajul dozelor de bere pe mâna comunităţii de experimentalişti. Următorul proiect de anvergură a fost Bucharest by Hand ce avea ca scop reinterpretarea artistică a Bucureştiului. Utilizatorii au fost invitaţi să încarce poze, texte sau melodii care caractererizează capitala.

Pe lângă funcţia de promovare a activităţilor offline, blogul trebuia să fie văzut ca un hub de informaţii relevante pentru experimentalişti prin urmare am făcut articole despre proiecte neconvenţionale desfăşurate în alte ţări, interviuri cu trupe interesante şi concursuri pentru bilete gratuite la evenimente.

Pe lângă funcţia de promovare a activităţilor offline, blogul a reprezentat un hub de informaţii relevante pentru experimentalişti, din prisma articolelor realizate despre proiecte neconvenţionale desfăşurate în alte ţări, interviuri cu trupe interesante şi informări cu privire la diferite evenimente potrivite pe target.

Ce am făcut:

  • design
  • imaginea site-ului
  • implementare pe Wordpress
  • social media
  • copywriting şi creative writing
  • strategie de conţinut
  • personalizare widgets
  • aplicaţii de Facebook
  • proiecte speciale (Gcan battle, Bucharest by Hand)
  • grolsch_experimentalist_bbh
  • experimentalist3
  • grolsch_experimentalist_creative
  • grolsch_experimentalist_domeniu
  • grolsch_ experimentalist_flashicon