Bucharest by Hand

2011 | campanie interactivă

Un proiect dedicat Bucureştiului şi artiştilor din el. Grolsch a militat pentru reinterpretarea oraşului într-un mod creativ: prin texte şi materiale foto, video sau audio. Componenta digitală a proiectului a fost cea care a dat tonului activităţilor desfăşurate ulterior.

Pentru a pune la dispoziţia utilizatorilor un spaţiu prietenos în care să-şi expună lucrările, am creat o secţiune specială pe site-ul experimentalist.ro care permitea localizarea materialelor urcate, pe harta oraşului. Proiectul a fost inaugurat cu un quest de matching - ce lucrări corespund căror locuri marcate pe hartă. Utilizatorul trebuia să găsească locurile care i-au inspirat pe Dragos Bucurenci, Yvat, NOPER şi Alex Gâlmeanu din cele 40 de lucrări puse la dispoziţie.

Toate materialele adunate puteau fi votate şi comentate de comunitatea de experimentalisti. În luna iunie s-a făcut şi un clasament cu cele mai votate, iar posesorii lor au avut ocazia să-şi vadă lucrarea la expoziţia neconvenţională "Change the city with creativity".

Am promovat proiectul Bucharest by Hand prin campanii de bannere şi comunicare social media de pe contul asociat Grolsch.

Ce am făcut:

  • Layout design
  • Mecanism de matching prin coordonate
  • Copywriting şi creative writing
  • Campanie de bannere
  • Social media
  • Campanie Facebook Ads
  • BBH1
  • BBH2
  • BBH3