SummerDays

2012 | campanie interactiva

Summerdays.ro a reprezentat in primul rand o campanie de imagine care si-a propus sa mute focusul discursului Fashion Days pe tendinte si fashion, sa arate ca moda nu este un lucru atat de complicat, si sa genereze discutii in jurul preferintelor vestimentare ale romanilor pentru aceasta perioada.

Campania a presupus o competitie intre stilurile verii 2012, fiecare reprezentat de cate un blogger VIP. Printre cei implicati in campanie se numara: Cristina Chipurici, Alex Negrea, Andreea Ibacka, Simona Tache, Alina Tanasa si Diana Enciu, Adrian Ciubotaru, Laura Cosoi si Radu Valcan.

Campania de blogging a fost una foarte complexa. Spre deosebire de clasicul articol text, am abordat stilurile intr-o maniera strategica, implicand mult mai mult bloggeri in promovarea brandului. In urma unui photoshooting profesionist cu bloggerii, am realizat platforma summerdays.ro care cuprindea poze, video, descriere, imagini cu produsele. Fiecare blogger a trebuit sa-si convinga cititorii sa-l voteze pe site pentru a castiga stilul verii.

Site-ul a cuprins doua mari features: interfata de voting bloggeri si un quiz complex prin care utilizatorii isi putea determina propriul stil, in functie de ce raspundeau la intrebari ei si prietenii lor.

Avand componenta de social media, PR, media buying, blogging, campania a avut un mare succes, bucurandu-se de atentia blogosferei, dar si a presei.

  • summer-1.png
  • summer-cosoi1.png
  • summer-home.png
  • summerdays_andreea3_fb
  • summerdays_triluliulu