Serbarile Timisoreana -1-

2010 | campanie online

Campania online Serbările Timişoreana a fost dezvoltată pentru susţinerea activităţilor de BTL şi pentru a translata conceptul de eveniment şi mecanica lui în mediul digital. Este una dintre cele mai longevive campanii din online şi ne mândrim cu implicarea noastră în acest proiect de tradiţie din România.

Campania a avut şi o puternică componentă de social media, creată în jurul paginii de Facebook şi a contului de Twitter. În plus, am creat un cont de YouTube customizat care a adunat peste 5.000 de vizualizări. Campania a cuprins şi un proiect special pe Realitatea, Facebook Quiz, campanie de bannere, Facebook Ads şi campanie de sms-uri.

Ce am realizat:

  • construirea platformei online a evenimentului ca un centru de informare, unde utilizatorii pot găsi totul despre evenimente
  • promovarea evenimentului
  • live streaming prin social media si platforma online
  • hartă interactivă
  • social media
  • jocuri online cu premii atractive
  • Serbari-2010-2
  • Serbari2010-1