Promotia Nationala Timisoreana

Avand conceptul umbrela: Suporterii devotati castiga!", Promotia Nationala a insemnat recompensarea celor care impartasesc valorile Fotbalului Adevarat. NCP are in fiecare an acelasi mecanism simplu, si anume gasirea sub capac a unui cod numeric, in urma caruia consumatorii pot castiga diverse premii. In 2012, campania a depasit asteptarile din toate punctele de vedere, desi pentru brand in acest caz reprezinta doar un mijloc sustinere a conceptului de ATL si BTL.

Utilizatorii puteau inscrie de data aceasta direct pe site codurile de pe capacele de bere Timisoreana, oferind o alternativa la clasicele sms-uri. Mai mult, puteau fi validate si in tabul de Facebook special creat, o metoda noua de validare pentru acest gen de promotii.

Prin rezultate peste asteptari, campania Promotia Nationala a dovedit ca online-ul depaseste metodele clasice de concurs:

  • Numarul de vizitatori pe perioada campaniei a depasit 300.000.
  • Ponderea SMS-urilor a fost sub cea a online-ului, in ciuda faptului ca in general consumatorii Timisoreana sunt obisnuiti cu metode clasice de concurs.

Astfel, sectiunea dedicata NCP s-a dovedit intuitiva, atragatoare din punct de vedere design si usor de utilizat. Sustinata de comunicarea ATL si BTL, campania online a fost promovata pe pagina de Facebook, bucurandu-se de un mare succes alaturi de Cupa Virtuala Timisoreana, campanie lansata in aceeasi perioada.