Pepsi Youniverse.ro

2008 | site de campanie

În martie 2008, Pepsi România a decis să folosească platforma de comunicare globala Pepsi Youniverse pentru a atrage atenţia asupra iniţiativelor sale online şi în special asupra site-ului nou pe care urma să îl lanseze.

Etapele online ale acestei campanii au fost:

  1. teasing
    • în primă faza site-ul pepsi.ro a fost înlocuit cu un ministe care anunţa că Pepsi împreună cu staruri ale fotbalului internaţional au pus în aplicare cele mai nebuneşti idei ale tinerilor despre fotbal
    • in fiecare zi se dezvaluia câte un jucator dintre cei care urmau să apară în spotul TV (Beckham, Fabregas, Lampard, Messi, Ronaldinho si Henry )
    • la final au fost anunţaţi jucătorii români participanţi la campanie (Mutu, Lobonţ şi Marica)
  2. lansare Pepsi Youniverse: odată cu difuzarea spotului TV au fost activate funcţionalităţile site-ului:
    • making-of al spotului internaţional pe baza ideilor tinerilor din jurul lumii
    • acces la reţeaua de socializare Youniverse, unde utilizatorii aflau cât de compatibili sunt cu fotbaliştii pe baza unui visual DNA
    • football widget: aplicaţie desktop care informa utilizatorul cu privire la tot ce făcea fotbalistul lui preferat
    • secţiune de upload: zonă în care utilizatorii puteau încărca filmuleţe făcute de ei pe tema fotbalului
  3. inlocuire minisite Youniverse cu noul pepsi.ro, construit în jurul ideii de contribuţie a utilizatorilor la construirea brandului

Pe tot parcursul acestui proiect GreenPixel a fost alături de Proximity/BBDO prin:

  • adaptarea site-ului internaţional
  • design bannere de promovare
  • aplicaţii Flash
  • copywriting şi traduceri
  • suport multimedia