MyAccount

2006 | minisite

A fost ales ca instrument de comunicare crearea unui mini-site MyAccount în cadrul vodafone.ro, care avea ca scop creşterea traficului în aplicaţia e-care MyAccount.

Concomitent, a fost demarată o campanie de promovare a mini-site-ului în site-ul vodafone.ro prin bannere gândite care expuneau câte o problemă a clienţilor serviciilor Vodafone: "Vrei să nu mai stai la coadă pentru plata facturii?", "Ştii că poţi modifica oricând serviciile de pe contul tău?". Bannerele conduceau utilizatorul în mini-site-ul MyAccount în care erau prezentate beneficiile respectivului serviciu, precum şi flash-uri de tip wizard care explicau ce se poate obţine prin folosirea noii aplicaţii.

Pentru a avea acces la impresiile clienţiilor despre aplicaţie, am creat un formular de feedback. Feedback-ul colectat a fost ulterior folosit pentru demararea unui proiect de refacere a aplicaţiei de e-care MyAccount pe probleme punctuale.

Ce am realizat:

  • concept mini-site
  • design
  • demo-uri în flash
  • content şi copywrite
  • formular feedback

Proiectul şi-a îndeplinit scopul, crescând notorietatea MyAccount printre clienţii Vodafone utilizatori de internet şi numărul de accesări ale aplicaţiei MyAccount.

  • My-Vodafone-2006-secondary.jpg
  • My-Vodafone-2006.jpg
  • My-Vodafone-2006-main.jpg