minisite-uri şi landing pages Vodafone

2005-2009

Am crescut şi am realizat împreuna cu Vodafone nenumărate proiecte interesante. Câteva dintre succesele colaborării:

Reteaua mea

Conceptul creativ de la care am pornit a fost furnizat de Vodafone şi s-a bazat pe un flash simplu de urmărit pentru facilitarea înţelegerii noii oferte de către utilizatori. Dezvoltă-ţi propria reţea este sloganul de la care am pornit, echipa noastră operând modificări asupra textului şi utilizând ca bază creativă unul din vizualurile oferite de Vodafone şi urmărind guideline-urile am dezvoltat o modalitate simplă pentru promovarea ofertei în site.

Samsung Jocurile Olimpice

Pentru promovarea a două telefoane am realizat un flash menit să atragă atenţia asupra faptului că cei care cumpărau unul din cele două dispozitive mobile puteau câştiga o excursie la Olimpiada de la Beijing.

Ţara mea

Un landing page din 2008 realizat în flash ce urmărea să convingă utilizatorii de cartelă de noua ofertă şi de asemenea să încurajeze participarea la concursul ce avea drept premiu o călătorie spre Spania sau Italia cu Blue Air. Ceea ce am realizat este o pagină simplă, bine structurată pentru ceea ce dorea clientul să evidenţieze, cu informaţii concise şi care te ducea ulterior spre paginile de detalii. Organizarea ofertelor pe unul din vizualurile Vodafone este principalul atu al landing page-ului.

HTC Touch Diamond

Considerat modelul de telefon care oferea cea mai bună experienţă Internet şi multimedia, landing page-ul de prezentare trebuia să accentueze faptul că este un competitor real pentru Iphone şi că apărea în premieră pe piaţa românească. Plecând de la vizualuri, propunerile de design au urmărit îndeplinirea obiectivelor, pentru ca în definitiv HTC să se bucure de un landing page interactiv, elegant, împărtăşind atât viziunea Vodafone cât şi GreenPixel în ceea ce priveşte comunicarea produsului.

Nokia N95 8G

Clientul a dorit să promoveze unul dintre telefoanele din promoţia postpaid şi anume Nokia N95 8GB, prin faptul că acesta era disponibil cu o reducere în plus în momentul achiziţionării din magazinul online. Solicitarea a constat în realizarea unui creative care să scoată în evidenţă reducerea mare de preţ, principalele functionalitati ale telefonului şi bineînţeles să încurajeze cumpărarea dispozitivului. În urma briefului am venit cu propunerea creativă şi am realizat:

  • splash page cu background semitransparent, retrăgându-se ulterior în bannerul din slideshow-ul de pe homepage.
  • banere pe vodafone.ro
  • bannere youthSMS

Vodafone McLaren Mercedes

Am realizat landing page-ul dedicat experienţei Vodafone McLaren Mercedes întrucât clientul este "title sponsor" si Partener Oficial de Comunicatii Mobile al echipei Vodafone McLaren Mercedes. Landing page-ul a conţinut un flash realizat după primirea imaginilor din partea Vodafone, alături de slogan, noi operând traducerea şi adaptarea textului în română. La final, trimiteam vizitatorul să acceseze siteul extern special creat: http://www.vodafone-racing.com/

BlackBerry Storm

BlackBerry Storm, un competitor feroce pentru Iphone, a fost lansat în 2008 iniţial printr-un teaser prin care se anunţa data de la care devenea disponibil. Munca noastră a constat în realizarea traducerilor şi copywriting, adaptarea flashului cu ajutorul materialelor primite de la client după finalizarea conţinutului. De asemenea au existat în cadrul acestei campanii bannere şi pe site-ul vodafone.ro, iar mesajul campaniei a fost modificat pe parcursul apropierii datei de lansare în magazine: https://www.vodafone.ro/blackberrystorm/

Nokia N97

Pentru promovarea Nokia N97 accentul a fost pus pe latura emoţionala, pentru a spori dorinţa clientului de a a avea acest produs. Astfel în plus faţă de un flash clasic a existat şi un formular de preorder prin care cei ce se înscriau primeau un mesaj când telefonul aparea în stoc. Adaptând vizualurile şi textul primit din partea clientului, am creat landing page şi banner pe homepage, care să transmită în mod convingător mesajul campaniei: "Fii primul posesor al unui Nokia N97 oferit de Vodafone!

VMC

Campania adresată segmentului business lansată în 2007 a constat în promovarea unei game de echipamente pentru conectarea la internet. Landing page-ul a constat într-un flash în care erau prezentate în mod publicitar principalele atribute ale acestora, designul fiind unul minimalist tocmai pentru a scoate în evidenţă caracteristicile acestora şi pentru ca utilizatorul să se concentreze pe mesaj şi nu pe imagine.

  • reteaua-ta-main.jpg
  • vmc-secondary.jpg
  • tara-mea-secondary.jpg
  • reteaua-ta-secondary.jpg
  • samsung-secondary.jpg
  • vodafone-nokia-n95.jpg
  • cnx-vodafone-home.jpg
  • blackberry_new_promotion.jpg
  • eshop_help2(1).jpg
  • cnx-xmas2005.jpg
  • ghic_setare_live3.jpg
  • propunere_26.jpg
  • shoes-prepaid2.jpg
  • site.png
  • source4(1).jpg
  • tutorial.jpg
  • vdf_mobile_connect(1).jpg
  • vf-asistenta.png
  • vf-game-login.png
  • vf-nokia-landing.jpg
  • vodafone-htc-secondary.jpg