Lansare Grolsch in Romania

2010 campanie interactiva

Am dezvoltat strategia digitala pentru Grolsch care sa unifice toate activitatile majore ale brandului sub o singura platforma online, capabila sa construiasca si sa mentina o comunitate de experimentalisti. Practic sa stabilim Groslch ca Sponsor al Experimentalistilor. Am mers astfel pe 3 directii:

1. Setarea hub-ului pentru toate activitatile brandului:

  • - support pentru activitatile offline
  • - initiatorul evenimentelor offline

2. Identificarea Grolsch de catre target cu un promoter al artei urbane:

  • - crearea unui info-point pentru toate locurile si activitatile relationate.
  • - reunirea tuturor locurilor cool din Bucuresti sub umbrela Grolsch.

3. Cresterea unei comunitati de experimentalisti.

Ce am facut:

  • Grolsch.ro: design, programare si copywriting pentru site-ul corporate si de produs
  • Experimentalist.ro: crearea plaformei pentru comunitate de experimentalisti si hub-ul pentru toate activitatile online.
  • Online media
  • Social networks: crearea conturile de Facebook si Twitter si mentenanta lor.

  • Grolsch1
  • Grolsch2
  • Grolsch3
  • grolsch_experimentalist_domeniu
  • grolsch_experimentalist_bbh
  • grolsch_brandvizual