Drumul Mingii

2011 | campanie online

Parte a site-ului fotbaladevarat.ro, Drumul Mingii a reprezentat instrumentul de recrutare al participanţilor în campania integrată, determinând utilizatorii prin conţinut şi mesaje transmise să se înscrie în campanie şi să câştige puncte. Ne-am implicat direct în partea de offline, participând activ la caravana Drumul Mingii şi promovând real-time fiecare eveniment local.

Pe Facebook am crescut pagina aducând 6510 fani, printr-o comunicare zilnică şi prin interacţiunea constantă cu utilizatorii. În pararel, am desfăşurat campanii de Facebook Ads în vederea creşterii traficului atât pe site, cât şi pe pagina de Facebook.

Contul dedicat Drumul Mingii a reprezentat un jurnal de călătorie şi eveniment, ce ne-a permis postarea real-time a conţinutului video şi foto, folosind un Iphone şi o aplicaţie custom.

Am integrat în strategia de social media şi o campanie pe cele mai importante bloguri din România. Avându-l ca promotor pe Cristi China, bloggeri s-au implicat în campanie prin postarea de articole, adăugarea de widget-uri, participând la Beertweetmeet-urile locale şi devenind astfel ambasadori ai brandului.

Peste 80 de bloggeri din toată ţara au sprijinit Drumul Mingii prin 250 de articole dedicate campaniei, iar în Braşov, Timişoara şi Piteşti au fost prezenţi câte 25 de bloggeri la fiecare blog meet.

Ce am realizat:

  • strategie de conţinut
  • concept creativ
  • arhitectură informaţională
  • design layout
  • copywriting şi creative writing
  • selecţii şi modificare foto şi video
  • implementare pe platforma de content management Avandor
  • real-time updates
  • formular de înregistrare complex
  • strategie şi implementare campanie social media
  • campanie pe bloguri
  • DM1
  • DM2
  • DM3