Dead Friday

2012 | Distinct Datacenter

De fiecare Black Friday este o mare nebunie, ajungandu-se pe unele site-uri la reduceri si de 90%. Si pentru ca in 2011 multe site-uri au cedat presiunii traficului, anul acesta, Distinct Data Center a decis sa monitorizeze uptime-ul magazinelor online inscrise. Adica sa vada daca le rezista sau nu serverele. Pentru ca pot oferi reducere si de 99%, dar daca utilizatorul nu poate sa vada produsul si sa-l cumpere, se numeste Dead Friday.

Astfel, foarte multe site-uri de profil implicate in Vinerea Reducerilor erau blocate sau functionau cu greutate din cauza traficului mare de accesatori, rezultand o lista viralizata si preluata ulterior de media romaneasca cu uptime-ul brandurilor.

Campania Dead Friday a reprezentat o atentionare a faptului ca orice downtime inseamna o scadere in profituri si a fost preluata si dezbatuta de bloggeri importanti din Romania si de site-urile de stiri.

  • distinct-black1.jpg
  • distinct-black2.jpg
  • distinct-black3.png
  • distinct-black4.png