Cupa Virtuala Timisoreana

2012 | Campanie interactiva

Timisoreana este sponsorul oficial al Cupei Romaniei, sprijinand competitia in ultimii 5 ani. In 2012, campania pe digital a presupus practic recrearea Cupei Romaniei in mediul online, ca o competitie intre suporterii echipelor participante.

Startul s-a dat cu 16 echipe, ajungandu-se prin eliminare la o echipa castigatoare. Saptamana de saptamana, suporterii au fost invitati sa-si incurajeze echipa preferata prin dovezi de sustinere, raspunzand la intrebarea zilei sau jucandu-se online "Asaltul Portii" pentru a castiga puncte. La final, cei care obtineau cel mai mare numar de puncte castigau automat premii. Campania a presupus monitorizare permanenta, moderare si interactiune cu cei inscrisi.

Pornind de la premisa ca suporterii echipelor participante sunt la fel de pasionati de fotbal ca cei de pe teren, am creat o platforma interactiva pe site, unde acestia se putea mandri cu echipa lor. Astfel, suporterii puteau adauga imagini, texte si videoclipuri prin care sa-si incurajeze echipa, retraind clipele petrecute pe stadion.

S-au inscris peste 155.000 de dovezi pentru sustinerea echipelor iar numarul total de useri a depasit pragul de 50.000. Am abordat ca principale metode de promovare media online: gsp.ro, sport.ro, tolo.ro si pagina de Facebook facebook.com/BereTimisoreana, unde am creat o aplicatie de tip tab, pentru ca fanii sa poata intra direct in Cupa Virtuala. Mai mult, am folosit Facebook Ads pentru a targeta orasele suporterilor, in functie de echipele ramase in cursa.

  • Timisoreana_CVT_Marius
  • Timisoreana_CVT_Steaua
  • Timisoreana_CVT_footer2
  • Timisoreana_CVT_cupa
  • Timisoreana_CVT_footer