Cross your Fingers

2012 | campanie GreenPixel

Cu ocazia aniversarii a 13 ani de activitate, am lansat pe site-ul agentiei o aplicatie prin care utilizatorii aleg de ce ghinioane sa ii fereasca pe creativii din GreenPixel. Fiecare vizitator a putut alege intre 1 si 5 superstitii carora isi doresc sa nu le cada victima echipa GreenPixel, conectandu-se cu contul de Facebook.

Aplicatia a pus la dispozitie 10 situatii amuzante si in acelasi timp tragice pentru o agentie de online, din care utilizatorii alegeau cele pe care le considerau cele mai mari ghinioane. Am strans astfel 450 de voturi pentru diversele situatii. De asemenea, prin aplicatie utilizatorii au viralizat site-ul agentiei pe twitter si facebook, fiind integrata cu butoane de social media.

Campania a avut si expunere internationala prin Facebook Ads, alaturi de buzz in social media romaneasca. Site-ul asigura si un background muzical, alaturi de un design intuitiv, cu cateva elemente surpriza: pisicile - simbol al superstitiilor.

  • gpx-13-icon.png
  • gpx-13.png