ce poti face cu 50 de lei...

2010 campanie online

1. Campanie teasing: "Tu ce ai face cu 50 de ron?"

Pentru a evidentia pret versus obiect serviciu ce poate fi achizitionat componenta de teasing a insemnat generarea unui sir de comparatii prin care utilizatorul isi evalua cheltuielile mici si inutile

  • Componenta bloggeri - Posturi scrise pe tema "Ce poti face cu 50 de RON" sau filmulete pe aceeasi tema.
  • Componenta Twitter: hashtagul #cu50ron
  • Componenta FB: Quiz pe tema "Daca ai mai avea doar 50 de RON, i-ai cheltui pe..."
  • Landing page teasing

2. Campanie reveal: Pretul corect!

Campania pentru Romtelecom a reprezentat o metoda ingenioasa de a lansa oferta la abonamentele online, posibilitatea de a plati factura online si avantajele serviciilor oferite de Romtelecom.

3. Componenta interactivă: Promoţia 60 de zile, 60 de cadouri de Craciun

Cei care s-au abonat online la Romtelecom au castigat un premiu prin tragere la sorti, premiu. Pentru a accentua interactiunea si potentialul viral, premiul zilnic a fost comunicat printr-o ghicitoare.

Tot in site-ul Romtelecom, cu pornire din landing-page-ul de campanie, organizăm un concurs pentru cei care nu cumpără abonamente online, dar ghicesc premiul şi promoveaza promoţia pe FB.

Am obtinut:

  • un mesaj atractiv in jurul ofertei: super pret + cadouri (lead generation)
  • buzz in randul bloggerilor si in cadrul retelelor sociale (earned media)
  • implicarea persoanelor care nu cauta sa-si schimbe furnizorul de servicii (trafic şi engagement)