Campania Răzbunatorul.org

2007 | campanie online

Proiectul a fost creat pentru platforma de servicii Vodafone Campus destinată elevilor şi studenţilor şi comunică tariful pentru convorbiri în Vodafone Campus.

Pornind de la ideea că 1cent/ minut te încurajază să vorbeşti mai mult la telefon şi acest fapt îi poate deranja pe cei din jur, a fost inventată o organizaţie non profit, "Fundaţia Răzbunătorul", specializată în a ajuta oamenii să "scape" de cei care vorbesc prea mult la telefon şi devin enervanţi. Obiectivele campaniei au fost popularizarea programului şi dezvoltarea comunităţii Vodafone Campus.

Campania pentru Campus a fost realizată sub forma unui minisite care trimitea spre Vodafone.ro. În acest proiect, GreenPixel a asigurat:

  • domeniu şi hosting (servere colocare la iNES),
  • productia mini-site în Flash (animaţii şi funcţionalitate),
  • layout special alternativ pentru sectiunea Campus pe Vodafone.ro,
  • tracking şi reporting (pt ministe-ul razbunatorul.org)
  • monitorizare web-analytics (pe site-ul vodafone.ro)
  • management şi achiziţie date.

În două săptămâni de la lansare s-au înregistrat 11.000 de vizitatori din care 3.700 au vrut să afle toate detaliile ofertei. 26 de bloguri independente au remarcat campania şi au început să scrie despre ea, inserând linkuri şi capturi de ecran.

Campania a câştigat premiul pentru Cel mai bun scenariu al unei campanii online la a opta ediţie a festivalului Internetics.

  • razbunatorul_0004_Layer-11.jpg
  • razbunatorul_0003_Layer-12(1).jpg