premii şi recunoaştere

Clienţii noştrii sunt cei care în definitiv au câştigat şi cărora le mulţumim pentru că ne-au lăsat să facem ceea ce ştim noi cel mai bine.

2001

  • platforma extraTempo (Tempo) nominalizata pentru cel mai bun site B2B.
  • In urma votului juriului, GreenPixel câştigă prima ediţie Internetics şi devine agenţia web a anului.

2002

  • GreenPixel nominalizată pe podiumul Internetics în cadrul celor mai bune agenţii ale anului.
  • Radio 21 (client: EDI Lagardere) câştigă premiul pentru cea mai inovativă utilizare a tehnologiei la Internetics. De asemenea, site-ul a fost nominalizat pentru cel mai bun site mass-media.

2003

  • GreenPixel este web agenţia anului la Internetics pentru a doua oară.
  • Primim recunoaştere internaţională prin nominalizarea site-ului Ines Advertising la Festival of Ideas - NoviSad.
  • În cadrul celei de-a treia ediţii Internetics, INES Advertising câştigă la categoria Site de prezentare - servicii profesionale.
  • Fundatia ESTUAR este nominalizată pentru Site de prezentare - interes public.
  • Prezentarea interactivă a platformei AEL (client: Siveco) este nominalizată pentru cel mai bun CD Multimedia tot în cadrul Internetics 2003.

2004

  • Pentru a treia oară din patru ediţii, GreenPixel este web agenţia anului în România.
  • Smartree câştigă la categoria prezentare Corporate.
  • În cadrul categoriei Banci si finante Banca Romaneasca câştigă, iar în cadrul aceleaşi categorii Domenia Credit este nominalizată.
  • Imagoo câştigă la categoria Mass-media.
  • Pentru Inovaţie şi experiment, premiul revine Fundaţiei Estuar, al cărui design original a încântat membrii juriului.

2005

  • eNsight Newsletter (client Ensight) este nominalizat pentru Newsletter-e pe e-mail la Internetics.

2006

  • Mami.ro (client: Sanoma Hearst) obţine cele mai multe premii acordate unui singur proiect la Internetics 2006:
    • Cea mai bună comunitate online,
    • Cel mai bun portal tematic şi
    • Marele Premiu pentru Bune practici la secţiunea Web Space.

2007

  • National Geographic (client: Sanoma Hearst) câştigă la Internetics titlurile de
    • Cel mai bun site de ştiinţă şi tehnologie şi
    • Cel mai bun site de promovare al unei publicaţii
  • Mami.ro a fost din nou nominalizat la mai multe categorii ale aceluiaşi festival.
  • Mami.ro si FHM.ro nominalizate la categoria "Publicatii si Media"
  • Lyceum.ro premiat pentru cel mai bun site de educatie si cultura

2008

  • Razbunatorul.org (client: Vodafone) a câştigat premiul pentru Cel mai bun scenariu al unei campanii online la a opta ediţie a festivalului Internetics.

2010

2011

  • Premiul pentru cel mai bun website in categoria "Bunuri Durabile", acordat pentru SavanaCuloare.ro (Fabryo)
  • Drumul Mingii (Timisoreana) ocupa locul 3 la Webstock / Special Projects
  • Bucharest by Hand (Grolsch) locul 1la Webstock / User Generated Content

2012

  • Cupa Virtuala Timisoreana multiplu premiata pentru:
    • Internetics / cel mai bun site de promovare in categoria FMCG-Bauturi
    • Internetics /cea mai buna campanie digitala (FMCG-Drinks)
    • Internetics / Aur pentru cea mai buna campanie digitala
    • Webstock / Locul 2 sectiunea User Generated Content
    • Webstock / Locul 3 sectiunea Special Projects
  • Asaltul Portii nominalizat la categoria advertising games
  • Serbarile de la Hanul Timisoreana - nominalizat la categoria Rich Media
  • SummerDays (FashionDays) - cea mai buna campanie online cu bloggeri
  • Campania Cross your Fingers (GreenPixel) - locul 3 la Webstock / Others

2013