Future Networks

O echipă de tineri entuziaşti ne-au solicitat în 2008 ajutorul pentru a realiza componenta online a campaniei de promovare a ineditei expoziţii de maşinării inventate de Leonardo da Vinci.

Ne-au plăcut de la început obiectivele acestui eveniment: promovarea valorilor culturale şi creşterea consumului de cultură în rândul populaţiei. Ne-am implicat în proiect în calitate de parteneri, ocupându-ne de tot ceea ce a însemnat prezenţă online: am dezvoltat conceptul site-ului şi l-am implementat, am creat materiale de promovare online (newsletter, bannere), am gândit şi implementat mecanismul unui concurs online prin care utilizatorii puteau câştiga invitaţii la expoziţie.

Beneficiind de promovare atât online cât şi offline, expoziţia s-a bucurat de un real succes. Perioada de desfăşurare s-a prelungit cu două săptămâni faţă de termenul iniţial şi s-au înregistrat peste 40.000 de vizitatori.