Avandor

Eforturile companiei sunt concentrate în jurul aflării răspunsului la întrebarea "cum iţi poate aduce conţinutul site-ului tău mai mulţi bani ?"

AVANDOR a testat şi monitorizat impactul real şi măsurabil al content intelligence asupra beneficiilor unui business. Obiectivul principal al Avandor îl reprezintă satisfacerea nevoilor departamentelor de marketing şi management ale companiilor şi, ca o extensie, dorinţa de a împărtăşi cunoştinte şi feedback pentru a creşte notorietatea, capitalul de simpatie şi loialitea unui brand.

Indiferent de tipul şi scopul folosirii conţinutului de pe site-ul tău, soluţia Avandor poate furniza instrumentele potrivite pentru a obţine un ROI mai mare. Chiar dacă discutăm despre content web (site-uri corporate sau de brand, potraluri, site-uri de comerţ sau comunităţi), conţinut corporate (intranet şi extranet), sau user content (profil ţintă şi caracteristici), produsele şi serviciile Avandor reprezintă un sprijin pentru afacerea ta, folosind intelligence features care să facă posibilă livrarea de conţinut inteligent, bazat pe relevanţă şi pe feedback-ul primit de la toţi participanţii.

Soluţia Avandor s-a dovedit de-a lungul timpului completă, şi foarte utilă ş pentru o diversitate de industrii: e-commerce, pieţe B2B, optimizarea vânzărilor, call-centers, eLearning, sănătate, hoteluri, real estate, retail.

Echipa GreenPixel a realizat întreaga platformă de branding, materialele de marketing precum şi 2 versiuni ale site-ului. În plus, suntem responsabili pentru activitatea de marketing şi comunicare a Avandor.