Banca Românească / NBG

Banca Românească este o companie de servicii financiare care îşi desfăşoară activitatea la scară naţională şi care pune la dispoziţia clienţilor o multitudine de produse bancare şi de asigurări. Banca Românească a fost fondată în 1993 ca bancă comercială universală, cu capital integral privat. A fost prima bancă din România care a introdus serviciul de transfer de bani Western Union şi a devenit recunoscută ca un vector însemnat pentru finanţarea segmentului IMM-urilor.

Am început să colaborăm cu Banca Românească în 2002. După 7 ani, site-ul a păstrat atât platforma pe care a fost construit, cât structura de la data lansării. La momentul creării, Banca Românească l-a desemnat drept cel mai bun material de marketing dintre cele pe care le aveau la îndemână. Mai mult, proiectul a câştigat premiu pentru Cel mai bun site de companie şi Cel mai bun site din domeniul "Bănci şi finanţe" la Internetics, plus alte nominalizări.

Am avut în tot acest timp o colaborare extraordinară şi mărturisim că am simţit în GreenPixel o implicare cel puţin egală cu a noastră." Carmen Iorgoveanu, Marketing Manager, Banca Românească, NBG


Ne-am propus să creăm o imagine a unei organizaţii apropiată de client. Pe lângă obiectivul promovării şi sporirea vizibilităţii în mediul online, site-ul a reprezentat un model de cum trebuie o companie renumită pentru seriozitate şi constanţă, să relaţioneze cu publicul său păstrând imaginea business.

Proiectul web prezintă portofoliul de produse şi servicii bancare alături de întreaga activitate a băncii, punând la dispoziţia utilizatorilor un instrument puternic de informare şi colectare a feedback-ului acestora.

GreenPixel a descoperit în cadrul acestui proiect beneficiile flexibilităţii şi deschiderii clientului în faţa propunerilor noastre, fapt ce a dus la realizarea unui site cu adevărat profesional.