Scala / JWT

time - the new currency

Agenţia dezvoltă proiecte de comunicare pentru clienţi precum: Vodafone, Kraft, Nestle, Bancpost, Nokia, Mazda, Johnson&Johnson, Bayer, Greenpeace etc.

Realizarea site-ului companiei este momentul de debut al relaţiei noastre cu Scala JWT. În 2008, un alt proiect, pornit de la un concept dezvoltat de agenţie şi implementat de noi, a fost apreciat drept cea mai bună campanie a anului, în România.

În 2006, Scala JWT pornea de la un manifest - se angajau să câştige timp pentru clienţii săi. În percepţia lor, relaţia "brand-consumator" trecea prin schimbări fundamentale. Au înţeles că schimbarea este şansa creării de noi oportunităţi. Astfel, ei s-au asigurat că oamenii petrec cât mai mult timp cu brandurile clienţilor săi şi cu ideile pe care le-au promovat.

Ne-am însuşit şi noi din ideile acestui manifest şi am propus un concept de site care să se potrivească aspiraţiilor de a pune consumatorul în situaţia de a explora şi de a se juca cu ideile. Pentru aceasta a fost nevoie să gândim strategic, să aducem o doză în plus de interactivitate şi noutate.

În conceperea designului de web site, am folosit o prezentare animată şi am transpus vibrant în cuvinte şi imagini filosofia Scala JWT.

Răzbunătorul a fost următoarea lucrare la care am participat prin implementarea scenariului creativ. O campanie virală de succes, menită să promoveze într-o manierea inedită beneficiile înscrierii în programul Campus, oferit de Vodafone pentru elevi şi studenţi.